Logistik og Indkøb

Danchell har omfattende erfaring med indkøb af såvel standardkomponenter som komponenter, der er vanskelige tilgængelige. Vi tilbyder totale og skræddersyede logistikløsninger.

Danchell sørger for alle led i processen, fra indkøb af printkort, elektroniske og mekaniske dele fra vores egne leverandører, eller fra leverandører der udvælges af vores kunder, til koordinering af den samlede logistik til produktion af produktet.

Fordelene ved denne service omfatter:  Konkurrencedygtig prisfastsættelse, levering til tiden og den velkendte fleksibilitet.

Vores omfattende forretningssystem hjælper os med at holde styr på materialerne og sikrer os overblikket over vores produktionsplanlægning. I dag er dette en automatiseret proces, vi kan således i et enkelt skærmbillede danne os et overblik over den samlede kapacitet, muligheder og flaskehalse. På tværs af alle produktioner og kunder har vi ligeledes, i et enkelt skærmbilede et overblik over eventuelle materiale brister der kan true den rettidige leverance – hvilket giver os mulighed for at sætte tidligt ind med forebyggende foranstaltninger.

Med vores omfattende rapportgenerering foretager vi analyser for vores kunder. Som eksempelvis kan være materiale manko simulation, forpligtelsesstyring, analyse af anvendelsen af produkterne etc. Analyser skaber værdi og spiller en vigtig rolle i den optimale interaktion mellem dig som kunde, vore leverandører og os som producent.